Now You're Just somebody That I Used To Know.

Hej där min päronpuffar! Det är fredag och solen har lyst hela dagen lång. Hur bra klingade inte det i öronen? Helg, sol och blå himmel. Det är konstigt det där, hur stor inverkan vädret har på vårt humör. Om jag vaknat på helt fel sida och går ut men möts av sol och blå himmel blir det genast svårt att inte le...
'
Ikväll hade jag planerat en ensam singelkväll hemma med film, plugg och min nya favoritbokserie - House Of Night (I no, det låter sjukt dorky men den är verkligen bra + att det är bra att öva engelskan). Men som en stenbumling i vägen för denna plan ringde Aggy och ville ha sällskap. Just nu är jag hemma och jag tänkte faktiskt hänga här en stund till. Jag måste ta några djupa andetag, lugna ner mig och läsa lite ur min bok innan jag åker in till stan igen. Jag kom ju precis därifrån liksom haha.
'
Hoppas ni får en mysig/kul/galen/trevlig fredagskväll!!
'
Ni har säkert hört den sköna låten "Somebody that I used to know" på radion. Jag gillar den verkligen och hoppas inte att dens charm försvinner i någon mediahype. Nedan följer ett litet urklipp från låtens lyrics.
'
But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened
And that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger
And that feels so rough
And you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records
And then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0