Onsdag

Tjubbaluba!
'
Jag vet inte varför men jag har en allmänt bra känsla i magen idag. En känsla som säger att allt kommer bli bra, att det mesta kommer ordna sig till det bästa och att jag inte behöver oroa mig. (typiskt, nu när jag skrev ner det jag kände kom det på en gåg en obehagskänsla haha. Lösning: sluta lyssna på magkänslan?)
'
Nej. Jag får helt enkelt trycka bort de dumma känslorna och låta de fina och snälla känslorna blomma ut! Resten av veckan är rätt så lugn, skolan alltså. Vi har bara någon liten inlämning här och några glosor där typ. Dessutom ser det ut att bli fint väder idag!! :)))
'
Jag kommer vara i stan hela dagen + kvällen då jag efter skolan först ska gå på möte och därefter möta upp papi och se på dans på operan! Braa dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0