snurrsnurr

Glöm det där som jag sa om att vi skulle bada idag. Det är tydligen nästa vecka. Snacka om BIG mission fail. Här går man upp en timma tidigare än vad man behöver för att raka benen m.m. och så blir det inte ens någon jäklans klädsim. Jag hade ju kunnat vänta ännu en vecka med att raka mig ju...! ;)
'
Annars händer här inte så mycket. Jag pluggar för dåligt och jag har ingen inspiration till någonting. Det är jätteroligt. Jag vet inte varför jag men ibland känner jag mig som en robot, ett tomt skal utan egen vilja och energi. Varför gör jag vissa saker? Är det för att jag vill eller är det av rutin? Varför gör jag inte vissa saker? Är det för att jag inte vågar eller är det för att det inte "rätt"? Har det egentliga livet börjat eller väntar jag fortfarande på att jag en dag ska vakna upp och känna Åh nu börjar det stora äventyret?
'
Kan ni fatta att man känner sig trött när frågor som dessa hela tiden snurrar runt i skallen?
'
Nej. Nu säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0