Söndag

Hallå hallå!
'
Då var det söndag igen. Dagen före verkligheten. Jag har ignorerat att borde ha pluggat den här helgen men jag har haft det så bra att jag inte orkar ha ångest. Igår var jag, Alexia och Malin på lunchteater på stadsteatern. Min pappa och hans kompis Fredrik har tillsammans skrivit en fars (teaterkomedi) som heter Full fräs i politiken och det var den vi såg igår. Herregud, min pappa spelade världens mest efterblivne partiledare. Men de hade lyckats med att få farsen rolig. Det blev många goda skratt. På kvällen hängde jag och Madde, vi såg på mello - andra chansen. Jag tycker det är helt rätt att Flinck är i final. Han känns fin och äkta.
'
Idag har vi spelat säsongens andra träningsmatch mot våra rivaler från Hällingsjö. Det är alltid lite känsligt med derby-matcher. De har dessutom spelat i trean en hel säsong nu så vi förväntade oss hårda puckar haha. Men vet ni vad? Vi var faktiskt bättre och tuffare än dem hela matchen igenom som slutade 2-1 till oss. Riktigt skön och viktig vinst!
'
Nu har jag ätit lite mat och tagit det lungt en stund men jag måste snart, vare sig jag vill eller inte, sätta mig med plugget. Hoppas ni haft en superb helg ni med!
'
Tjenamossen!
fina lilla laget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0