Söndagen from hell

Efter två helt ockuperade dagar är jag här igen.
'
I fredags, efterskolan, gick jag, Alexia och Malin till kafé kringlan och pluggade några timmar. Vi arbetade väl sådär halveffektivt... Klockan sex mötte jag upp la familia + lill-Johan och gick på Vernissage. Därefter åkte vi hem till Rävis och åt en smarrig skaldjursmiddag och firade att Agnes fyllt 24 år. Kort och gott - bra fredag. Igår spelade jag först match, vilken vi vann med 4-0 då motsåndet var tråkigt dåligt. Vi kunde lika gärna ha vunnit med 14-0 men när man möter ett sämre lag blir det ofta att man själv sjunker till en lägre kvalitetsnivå. I alla fall. På eftermiddagen kom farfar och faster upp på födelsedagsfika, det blir många fikor när någon fyller år. Istället för att Agnes tog bussen in till stan övningskörde jag fram och tillbaka vilket var kul! Jag föredrar dock att köra på småvägar framför motorvägen. Det är sjukt långtråkigt! På kvällen vankades det såklart melodifestivalsfinal och Madde och Thompa (her boyfriieend) joinade mig i schlageryran. De är dock inte lika entasuastiska mello-fan som jag är - tråkmånsar. :)
'
Den här söndagen kommer tillägnas till två saker: ångest och plugg. Varför hamnar jag alltid i tidsnöd även om jag planerar? Pust och stön.
'
Hoppas ni har haft/har en bra helg!!!
Jag borde kanske ta till mig dessa ord lite mer och sluta var en sån jävla pussy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0