The weekend

Hej!
'
Jag.Är.Extremt.Trött.
'
Vilken helg det har varit! I fredags hade vi överraskningsmiddag för Lovisafisa. Det blev uberlyckat och stackars sötnöten var nära på att kissa ner sig när vi hoppade fram och skrek "surpriiiiiiseeee"! Igår spelade jag match vilken gick sådär. Vi förlorade men laget vi mötte ligger i nästan två serier högre än oss vilket inte gör det konstigt att vi förlorade. Dock kämpade vi och jag är helt okej nöjd med min insats. Efter matchen åkte jag hem, duschade och rusade iväg till bussen. Mitt i stressen glömde jag självklart mobilen... Underbart! Men jag kom ändå fram säkert och välbehållen till Agnes och Johan. Min systero fyllde ju år förra veckan och igår hade hon fest. Det var lagom med folk och jag hade riktigt kul! Kanske att det slank ner en eller två för många shots men va tusan! Äre fest så äre haha! Idag har det varit full rulle hela dagen lång. Papi har firat sin femtioårsdag. Klockan tre drällde det in släkt och vänner. Min bror, Erik, hade lagat en supergod tre rätters och jag tror inte jag kommer vara hungrig på flera dagar nu... Elleer okej. Jag hade kunnat äta lika mycket till nu bara för att mat är så gott!
'
Min helg har varit fartfylld men kanon! Det enda lilla minuset är att skolan har hamnat i skymundan. Men det är saker som får tas tag i imon.
'
Puss och Kärlek!
Min Alexxuss och jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0