Thursday

God morgon!
'
Har ni alla sovit gott? Jag har sovit bra men har haft en något konstig och lite för kort natt. Ni hajjar vad jag menar elr haha? Nej, förlåt. Det är inte lätt att alltid förstå mig när jag försöker förklara något. Jag tror att jag vaknat några gånger med en klurig magkänsla men det är inte något som jag har tydliga minnen från. Jag drömde kanske hela baletten? Sen så skadar ju några extra timmars sömn aldrig själen. :)
'
Idag har jag inte så många planer. Som vanligt går jag först i skolan och sen ska jag köpa fotbollsskor. Därefter blir det raka vägen hem till fotbollsträningen. Hoppas jag hittar några fina dojjor som jag kan prövglida ikväll!!
'
Ha en fin dag! Pusseluss
Egoboost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0