Torsdag

Morrsning korsning!
'
Är allt fint med er, trots det gråa vädret? Det hoppas jag. Det är redan torsdag vilket betyder att det är fredag imon vilket i sin tur betyder HELG!  Kort och gott.
'
Dagens planer är att åka in till en 30 minuterslektion, då det enda vår studievägledare gör är att läsa vad som står på veckobladet, för att sedan ha tre och en halv timmas håltimma innan naturkunskapslektionen börjar. Niice! Jag undrar hur många vi blir på studievägledartiden haha?
'
Nååja. Jag, Malin och Alexia kan ju sätta hos någonstans och plugga de där timmarna. Lika bra att få något gjort. Det är inte så att mitt naturkunskapsarbete som ska in imon är klart liksom... -.-
'
Datorn åker med till skolan så vi hörs nog någon gång under dagen. Ha det fint tills dess.
Lovelove
Kan ni tänka er att detta snart är två år sedan?

Kommentarer
Postat av: Tove

åå fina Signe o fina Torpet<3<3

2012-03-01 @ 18:36:23
URL: http://tovemyrnewidfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0