OVER

Jag är så fruktansvärt glad att den här dagen är över. Det har varit en av de värsta sen lång tid tillbaka. Sämsta-dagen-ever-stämpeln får denna måndag inte av någon särskild anledning. Den har bara varit allmänt trött, trist och grå. Morgondagens tisdag kommer däremot bli en succé! Det känns i hela kroppen liksom...
'
Mjaa, det jag ska göra nu är att äta falafel och sen ska jag se ifall jag kan få lite plugg gjort. Anar att det kan dyka upp sidospår...
'
Pussssiss!
Några dagar sedan i skolan...
En helt vanlig lektion. Alexia gömmer sig bakom en miniräknare, Malin kramar en stol samtidigt som hon får någon slags uppenbarelse och klassrummet är helt tomt - en helt vanlig lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0