Fina ting

Shit vad jag inte har fått något gjort idag, i pluggväg alltså. Jag har bara läst min bok. Tyvärr är behöver jag också skriva en recension på den också. Gah! Men iallafall. Jag har varit ute på en långlångpromenad med Emma i solskenet! Jättemysigt att träffa den fina pinglan! Det var år och dar sedan vi sågs... Konstigt det där att man kan ha varit vänner så många år och sedan bara glida ifrån varandra för att sedan träffas och märka att inget har förändrats. Eller, såklart att man har förändrats, mognat, fått nya vänner och utvecklats på det personliga planet men vänskapen är densamma. Det är fint tycker jag. Vänskap är fint.
'
Puss
jag och emma för ett och ett halvt år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0