FREDAG°

Godmorgon!
'
Herreguttanes vad det var tungt att öppna ögonlocken när klockan ringde nu på morgonen. Menmen, det är bara att studsa upp som en liten solstråle och möta dagen med ett leende. Eller? ;) Väderprognosen ser ut att fortsätta med utlovningar om tropisk värme och det tackar vi inte nej till. Idag ska jag, utöver skolan, gå på ett möte med ett eventföretag inför höstens insparksdagar och ikväll ska jag på ett riktigt event - Burlesque-fest!! Min fina vän Nora har fyllt 18 år och ikväll har hon och två vänner styrt upp en stor temafest! Jag tror det kommer bli en grym kväll! Jag sover på Hönö, där festen hålls, inatt och jag kommer väl hem imorgon eftermiddag någongång...
'
Ha en superfredag!!
Pussselipussss
Något sånt här, minus död-sminket blir det ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0