Ljungskile nästa!

Tjolahopp!
'
Gårdagen började väldigt turbulent men slutade riktigt bra. Det blev en riktig träningsdag igår. Först sprang vi tre kilometer på gympan och sen åkte jag direkt till fotbollsträningen. Då kunde jag knappt röra på benen haha. De var tunga sen matchen i söndags också. Men det var en kul träning och jag tror att jag behövde få komma ut på grönbete en stund...
'
Idag ska jag, tillsammans med resten av kårstyrelsen åka till Ljungskile. Vi ska lära känna varandra (höhö) och planera inför det kommande verksamhetsåret. Främst insparksdagarna. Väskan är packad geniknölarna är gnuddade (?) så nu ska jag bara kirra en nationellt prov och en eftermiddagsutbildning, därefter ----> Ljungskile.
'
Jag kommer hem på fredag kväll igen!!! Massa kärlek så länge och ha en superduperlånghelg!
Hihi, jag på perrongen i väntan på tåget efter en helg med gamla gänget tillbringad i Varberg.. 2010...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0