Måndag morgon

Morgenmorgen!
'
Det är måndag och dags för en ny vecka igen. Om bara några veckor är det sommarlov. Den tanken är lite bananas! Vi får hoppas att vädret rycker upp sig tills dess bara. Vem vill ha sommarlov när det är rutten istid ute?
'
Dagens to-do's är samhällsdebatt om invandring, integration och rasism, nationellt prov i Spanska och sist men inte minst ett möte med min lilla kårstyrelse. Den här veckan innehåller faktiskt många roliga saker! På onsdag har vi SECO-utbildning i medlemsvärning och samma dag kommer jag och samtliga i kårstyrelsen åka till Axels sommarstuga för att planera höstens insparksdagar + att lära känna varandra! Det kommer bli supertrevligt tror jag!
'
Nu måste jag kila!! Ha en fin dag, Puss puss.!
Alexia är äntligen klar med los fotos de Copenhagen! De kommer upp ikväll så håll utkik! Bjuder på ett smakprov ovan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0