puss

Hejsan hoppsan! Jag tänkte berätta lite om dagen. (om ni vill kan ni läsa texten med värmländsk dialekt, blir mycket roligare). Jo, det var så hära att dagen började med lite naturkunskap då vi fick tillbaka det senaste provet och en inlämning vi gjorde för jättelänge sedan. Resultaten var faktiskt helt okidokan. Därefter hade vi ett mysigt litet historiaförhör (tänk på värmländskan!) och det vette tusan hur det gick! Sablars blomkålshöffe alltså! Neee, nu ska vi inte vara sånna, det gick nog inte åt fanders i alla fall. Efter skolan hadevi kårmöte vilket flummade ut lite. Vi fick bestämt en helg då vi ska åka till Axels sommarstuga och planera inför kommande ettors insparksdagar. Insparksdagarna är de första dagarna för de nya ettorna på Hvitfeldtska. Vi välkomnar dem med öppna armar och kärlek. Vi i kåren ska se till så att det händer lite roliga saker på skolan under insparksdagarna också! En insparksfest kommer nog bli av. I höstas var jag själv på Hvitfeldtskas insparksfest och vi hade det skitkul! Jag och nya kåren ska se till att toppa den såklart! ;)
'
Innan jag slocknar ska jag läsa igenom engelskagrammatiken och litteraturhistorian... Har två prov att se fram emot imon. :)))
'
Puss puss!!
Här är en videon från Slaget om innerstan - Hvitfeldtskas shownummer! Tyvärr är det en tjej som skriker sönder musiken men ni kan ju njuta av proffsig dans! Min älva Malin är med och dansar... Tjejen som gör flickflack o går ner i spagat hela tin. Det är min tjej det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0