sunshine!

Hallihallå!
'
Det underbara vädret håller i sig och spar inte på krutet - hellskottans vad det är varmt! Man är verkligen ett lost case om man glömmer att dricka vatten när det är så här varmt! Idag har jag sprungit lite på stan och haft avslutningslunch med Ungdomsforum. Båda sakerna var trevliga! ;) Jag kan dock ibland att det är jobbigt att shoppa själv på grund av min beslutsångest. Ensamheten har jag inga problem med. Sen jag kom hem har jag slappat i solen, läst lite ur min bok och ätit tomatsoppa. Det är farligt hur lätt det känns som att man är ledig när det är så fint väder! Fram till Eurovision, som börjar kl:21.00, ska jag ta tag i lite saker som behöver göras!
'
Ha en fin kväll hörrni!
Puss
Haha, orkar inte den här bilden på mig och Kalleballe! Eller han är fin men jag med min ufo-boll i bakgrund sabbar det lite hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0