Tisdag

Hallihallå!
'
Jag måste nog lugna ner mig lite. Igår var det som om jag hade abstinens för något men jag visste inte vad det var. I magen snurrade det runt runt och det har det gjort under hela natten och det har ännu inte slutat snurra. Det är som en känsla blandad med nervositet, hunger, oro och magsyra. Hajjar ni? Hehe, nu låter det som om jag har rökt en joint för mycket men helt ärligt - va fasen är det här? Det är inte i nedre delen av magen, ni vet där menssmärtor härjar. Denhär känslan sitter mitt i solarplexus och sprider sig en bit ner mot naveln typ. Varför ska min mage alltid balla ur?
'
Nu ska jag in på ett möte sedan har jag nationellt prov i spanska (jippi). På gympan idag ska vi springa runt mossen men jag ska fasen hinna med fembussen så jag hinner till fotbollsträningen!
'
Ha en fin dag hörrni! Stressa inte för mycket och njut av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0