Torsdag...

Godmorgon mina solstrålar! Ni får vara dem nu när det är så grått väder ute. Fasen att det fina vädret bara försvann. Enligt yr.no lyder prognosen för de närmaste dagarna att det ska regna och vara kallt. Hejhej sommar!
'
Idag har jag, believe it or nor, endast en lektion! Segt att det är klockan åtta på morgonen men va tusan, nu har jag ju hela dagen ledig! Jag ska bara gå om Weekday och byta mina shorts. Det enda benet är lite längre än det andra och även om det är en liten pettitess så vet jag att det kommer bli ett störningsmoment haha. Efter det ska jag bara åka hem, ta det lugnt och slutligen träna fotboll. Skön torsdag helt enkelt!
'
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0