Lördag

Hollabolla!
'
Vilken degkväll jag hade igår. Jag och mamma köpte pizza, tittade på Hockey, åt choklad och avslutade kvällen med filmen "de tre musketörerna". Mor och dotterkväll huh! ;) Hon deckade dock efter halva filmen den sömntutan. Idag är det lördag och jag har en ganska fullspäckad dag. Hela min helg gick helt plötsligt från att ha varit helt ledig till att vara helt fullbokad. Vad hände där? Aja, det mesta är ju saker som jag tycker är kul. Ikväll ska jag till exempel på födelsemiddag hos Signe som fyller 19 i veckan! Stortjejen! Om jag hade haft ett trollspö skulle jag ha svischat det i mitt rum vilket ser ut som inbördeskriget mellan de röda och vita i Sovjet. Jag hade också gjort så att jag förstod allt i matten och räknat ikapp allt jag missat i turbofart. Ja, det hadet jag gjort om jag hade ägt ett trollspö. Vad hade ni gjort?
'
Innan jag glömmer: Lycka till alla som ska springa Göteborgsvarvet idag! Må vädergudarna vara med er!
'
Ha en fin dag nu hörrni!
min fina, lilla klocka som jag skulle känna mig helt lost utan. (bilden är gammal och datumet på uret stämmer inte haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0