Fredag&Lördag

Tjenamosss!
'
Herre min skapare, sen vi hördes sist har livet gått på högsta växel. Iallafall för min del. Burlesque-festen var superlyckad och det som var särskilt kul var att nästan alla hade lagt ner energi på sina kostymer! Alla var så snygga!! Efter fem timmars sömn i Noras lägenhet på Hönö bar det in till Göteborg igen. Jag åkte hem till syrrans lägenhet och bytte om innan jag mötte upp Alexia och gick till Göteborgsoperan. Vi såg dansföreställning Wall Street. Dansen var helt amazing men mellansnacket var alldeles för långt och tråkigt. Tyvärr gjorde det att man blev irriterad och inte kunde koncentrera sig på dansen när den väl kom. Alla dansare var helt fantastiska och koregrafin likaså! Jag ville bara ha mer, mer och mer! Efter föreställningen slog vi oss ner i Kungsparken och åt godis innan vi mötte upp Siri och Karin för att styra kosan mot Saltholmen. Kvällen avslutades i Alexias apartamiento framför Melodifestovalen vilken underbara Loreen vann! Helt otroligt - Eurovision hålls alltså i Sverige nästa år!
'
Idag ska jag plugga, chilla, plugga lite till och försöka träna lite. Är sjukt seg i bollen av någon anledning...
Bildregn, dripdrops från fredag & lördag

frukost med fining

sötaste Malin

chilli'n på rasten
hann inte ta några outfitbilder alls, endast denna tjusiga mobilbild med slingan i pannan haha

ensamt freak på bussen haha!

lite halvtrötta dagen efter, Anna med Hönökaka på Hönö höhö

Antoniosa

ehm ja


mys i parken

ett rosa saltis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0