----> Linköping

Ujujuj. Fem sömntimmar senare. Jag är så gott som klar med packningen och har precis ätit frukost. Om en halvtimma bär det av mot Linköping. Jag och två till från Hvits-elevkår ska idag till Linköping på Sveriges elevkårers kongress. Kongressen innehåller olika seminarium, förhandlingar, val av ny styrelse, middagar och banketter. Plus mycket mer roligt. Det är ju inte superformellt hela tiden. Den mesta tiden kommer vi ha supertrevligt med andra kårer. Sådana här evenemang är ett guldläge för att nätverka och knyta kontakter. Eller så kan man ju bara ha kul. ;)
 
Jaja. Jag ska blogga så mycket jag hinner. Blir nog en del mobilbloggande även om datorn är med. 
Ha det superb hemma i götet, eller var ni nu befinner er. 
 
Pussar!
Mina res-buddies, Axel och Liam! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0