Effektivitet

Hej och hå!
 
Vilken dag! Så rolig och givande. Ungdomsforum var som vanligt mycket trevligt. Amanda och jag jobbade effektivt och fick ihop två projektplaner. Hon är fin hon! :) Nu är min kropp och hjärna mer än redo att entra sängen. Efter att vi checkat lokal osv (vilken såg mycket lovande ut) mötte jag upp papi. Vi gjorde ett spontant biobesök och såg Callgirl. Tung, äcklig, upprörande och fruktansvärt välgjord film. Roligt att se att vi svenskar också kan göra bra film! Dock upprörde det mig hur mycket man sålde ut Palme även om det inte finns några bevis... Ni förstår när ni ser filmen. För det är något ni borde göra. 
 
Puss
Fina Amanda och min hög av böcker haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0