Farväl

Sista inlägget från Bergen nu. Om en timma går tåget hem till Götlaborg. Det ska bli skönt att komma hem. Men samtidigt vill jag inte släppa mina armar runt min finaste, mest värdefulla kristall. Vill inte lämna henne ensam här bland de kalla vindarna, bergen och regndropparna. Å andra sidan är hon faktiskt inte ensam. Hon verkar ha hittat många fina vänner och de flesta verkar toppentrevliga! Men faktumet att hon inte är hos mig är något som kvarstår. Jaja, det är inte många veckor tills vi ses igen. Då kommer det vara december, minusgrader, julstämning och förväntansfulla känslor. Jag längtar. 
 
Tack Bergen för denna fina, lilla vistelse. Jag tror helt ärligt att vi kommer ses igen. Ganska snart till och med. 
 
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0