Funfunfun!

God morgon!
 
Idag har jag en så himla rolig dag framför mig! Tyvärr är jag inte utvilad då jag vaknade några gånger inatt. Men en av de positiva saker med att bo långt bort från civilisationen (hehe) är att man har en ursäkt att sitta en stund på buss/tåg och inte göra någonting. Ett perfekt tillfälle för en powernap eller bokläsning... :) Iallafall. Det jag ska göra idag som är så himla kul är;
 
  • 09-12 - Möte med ungdomsforum
  • 13-15 - Planera event med Amanda
  • 16.30 - Checka in lokal inför den 20e...
  • (skriva engelskauppsats) Inom parentes för att den punkten inte är så kul.

Jag ska försöka hinna med några mobilupdates så vi hörs under dagen helt enkelt! 
Pussen
igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0