Hej och hå!

Hejsisvejsi!
 
Då var den över. Måndagen från helvetet. Fast den avslutades väldigt trevligt med min finaste tuss på Café kopps. Det kan vara kaféet med det ruffifaste namnet och skylten i stada men faktum är att det var väldigt mysigt där inne. Lugnt och skönt och inte allt för mycket folk. Jag och Alexia pluggade stenhårt i två timmar. Vi fick gjort mycket på presentation som vi ska hålla på torsdag. Det var både viktigt och bra!
 
Eftersom det blev ynka fyra timmars sömn inatt ska jag alldeles strax gå till kojs. Är helt virrig i bollen efter en lång och krävande dag. Hur jag mår och presterar beror väldigt mycket på om jag har sovit mycket eller lite. Det är ju ett faktum för alla människor i och för sig. Utan sömn fungerar kroppen helt enkelt inte. 
 
Ser fram emot imorgon faktist. Vi har en ganska kort dag i skolan men sen ska jag och Alexia intervjua en famlijevän till mig ang torsdagens presentation. Vår frågeställning är Varför barn omhändertas? och personen vi ska intervjua imon är expertis på det området. Sen ska vi fortsätta jobba med vår power point och skriva ner mer konkret vad vi ska säga osv. Kul!
 
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0