Klot, Käglor, Kärlek

God morgon!
 
Nattatåget från Bergen kanske inte en dans på rosor men det kunde varit värre. Det som jag är mest ledsen över är att någon stal min systemkamera vid ett av tågbytena. J*vla rumphål. Jag håller dock uppe hoppet och tron på att det finns goda själar där ute som kanske, kanske, har lämnat in den till hittegodset. Det får vi veta imon. 
 
Vad är ett liv utan fart och fläkt? När jag kom hem var det bara hopp in i duschen, hopp in i kläder och därefter hopp in i bilen. Vi hade nämligen avslutning med fotbollslaget igår. Först var vi och bowlade, varför gör man inte det oftare? Sedan åkte vi och åt god mat på en restaurang. Ännu en gång, vad är livet utan fart och fläkt? Efter vi hade käkat tog jag bussen in till stan för att möta upp Alexia, Astrid och Jennie. Väl där mötte jag på massa andra fina och oväntade själar. Kul! Vi var på en TTT-bar, Trång - Trevlig - Tropisk (varm). Det spelades härliga klassiker från Queen, ABBA och Håkan Hellström. Trots att det egentligen inte fanns ett uppstyrt dansgolv så dansade vi till oss ett litet utrymme. It was love all around haha. Jag åkte tråkigt hem runt ett, dock något som jag i efterhand är väldigt glad över. Jag fick både skjuts hem och kom inte hem alltför sent. 
 
Mina planer idag: promenix, samhällsplugg, sociologiplugg, spanskaplugg. Sa någon plugg?
 
Pusselipuss!
P.S Mina vänner är fantastiska!!! 
Lite pics från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0