Mitt liv i en resväska

Hej!
Vet inte riktigt var jag ska börja. Jag kom hem sent i söndags kväll från Linköping efter en superduperkongress. Men, åtta timmars sömn på tre nätter tar ut sin rätt. Jag har aldrig varit med om ett så speckat schema. Menmen. Kul och lärorikt var det! Plus att jag träffade så himla många fina människor. Tummen upp. 
 
Om ni undrar vad jag gör just nu anlände jag just till mitt hotellrum. Jag befinner mig i ett regnigt Stockholm. Jag och några killar är här för att representera ungdomsforum på Ungdomsstyrelsens rikskonferens imorgon och på torsdag. Även om jag allra helst hade hoppat ner i pyjamasen och stannat på mitt mysiga rum behöver vi mat i magggen. Jag ska alldeles strax möta upp boysen för lite käk. 
 
Pussar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0