Natt-tips

Borde lagt mig för länge sedan men om man alltid gjorde allt man borde göra skulle livet bli rätt trist. Det jag gjort istället för att sova kunde i och för sig ha varit mer givande haha. Kom på mig själv att hetsskrolla på facebook med en rusande puls. Stress och distrahering kallas det. När jag är stressad hittar jag saker som distraherar mig från att tänka på det som gör mis stressad. Jag rymmer helt enkelt från problemet. Detta leder nästan alltid till ännu mer stress och ångest.
 
Ett tips: gör inte som jag. Ta tag i saker innan det är för sent. Skjut ej upp saker som måste göras. Prioritera dock dina egna intressen och nöjen högt och låt inte alla måsten ta över helt och hållet. 
 
Nu ska jag göra något vettigt. Sova. 
 
Puss och godnatt!
slängde ihop lite veggofärs förut. Blev faktiskt gott haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0