Those days...

Hej!
 
Jag tänkte bara slänga in ett jag-lever-meddelande så ni vet att, aa, jag lever. Eller nått. Varför jag inte har bloggat är för att jag torsdag till söndag sovit borta och igår fanns det helt enkelt ingen tid över. Min helg har varit superbra och jag önskar att den bara kunde ha fortsatt i all evighet. Min bror var på Stockholms filmfestival förra veckan och då passade jag påe att låna hans lägenhet. På torsdagen myste jag med bästi framför Mad men med choklad och guacamole (låter som en konstig kombo men det fanns nachos till guacamolen... ;)), 
på fredagen kom los girlos och vi bakade pizza, spelade spel och myste. På lördagen åkte jag till Tove för att checka in hennes nya lägenhet i Kålltorp. Där spenderade jag kvällen/natten/morgonen men henne, hennes roomie Bella och Nora. Lägenheten var i verkligen jättefin! Det är lite roligt för de hyr deras lägenhet i andrahand av min gamla musiklärare haha! 
 
Nu måste jag kiliprila!
Löööve
myspysi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0