toppar och dalar

Mina ben känns som två blytunga, rostade tändstickor, mina ögon är som två puttekulor med huvudvärk. Får ni ett hum om hur trött jag är haha? Bestigningen av Fløyen var trevlig men tung. Agnes kompis Malin joinade våran tur vilket var kul, hon verkar vara en toppentjej! Utsikten från toppen vara makalös. Tyvärr är det svårt att fånga på bild. Tur att man har en näthinna. Efter utflykten hjälpte vi Agnes att bära hennes material från lägenheten till skolan. Det var lite speciellt att vandra genom Bergen med en stor playwood-skiva... När vi kom hem åt vi mat och lät tröttheten ta ut sin rätt. Herregyyyd. Ikväll blir det inget annat än te och choklad och kanske något kortspel. Ni får se dagens bilder när jag redigerat dem. 
 
P.S idag har vädret varit mycket bättre och jag tycker faktiskt att Bergen är virkelig hyggelig!
 
Pussar! 
 
På Oslos tågstation, tisdags kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0