Tre år, tusen ögonblick, miljontals bilder, miljarder känslor

P.S Det är väldigt tråkigt att inte kunna visa några tjusiga bilder här i bloggen just nu men det finns en andledning. Min systemkamera blev snodd på vägen hem från Norge. Någon stackars själ kände väl för att uppfylla sin dröm och bli fotograf. Hoppas du tar väl hand om min kärlek. Den har följt med mig överallt de senaste tre åren. Min fina vän. Saknar dig. 
 
Här kommer blandade bilder från mitt första år med dig. Bilder tagna år 09-10. Herregud. Var tog tiden vägen?
Den här bilden togs på min fjortonde födelsedag. Det var också skolavslutning, åk 7. Den första bilden min kamera knäppte.
Samma dag, min finaste syster yster. Tre år sedan...
Jag och bästa Helena, Orust 09
Finaste pepparkakshuset, Taj Mahal
Farfar 80år, våren 2010
Tjejpicknick hos Nora
Jag och Madbabe
Älskade denna klänning!
En av de bästa midsommaraftnar jag har varit med om! Agnes och Tess <3
Halloweenfirande i Stockholm. Syrrybyrri och jag.
 
Tack för de här tre åren. Nu får jag försöka hitta en ny kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0