Up and down

Godkväll!
Vilken lång, oskön men ändå skön dag det har varit. Imorse var jag på ett möte. Kort och gott: det gick kanon. Gah, detta kommer bli f.e.t.t. 20 december I´m just saying... haha. Jag återkommer med mer info när allt är spikat. Fortfarande lite sekretess... Mihehehe.

Denna fartfyllda helg har fått min kropp att trycka på "paus"-knappen. Jag har känt mig helt utpumpad och febrig hela dagen. När jag kom hem tog jag en powernap på närmare en timma. Men eftersom mitt huvud fortfarande är helt dåsigt kommer det nog inte bli några problem med att somna ikväll. Just nu försöker jag hitta motivation och inspiration till att skriva på min engelskauppsats. Det går sådär. Funderar på att kika på Solsidag istället. Klingar så mycket bättre i mina öron. Hur gör ni för att få till pluggmotivationen?

Puss och kram! 

Tycker mina naglar är ganska tjusiga faktiskt... Grundat med O.P.I och sedan lite guldglitter på toppen!

Hittade några gottisar i min väska när jag satt på bussen hem. Räddare i nöden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0