Vinsten

Sitter på bussen på väg in till stan. Vi är lediga idag förutom en kvarts utvecklingssamtal. Halvsegt att sitta på en buss i sammanlagt två timmar för en kvarts möte. Vad gör man inte för skolan huh...?

Mina planer idag är att: skriva klart min engelskauppsats, städa mitt rum, räkna matte, skicka in ett naturararbete, göra instuderingsuppgifter i hälsapedagogik, plugga spanska och svenska. Sist men inte minst ska jag packa inför Sveriges elevkårers kongress. Jag, Liam och Axel åker till Linköping imon och kommer hem på söndag kväll. Berättar mer sen. :) Jag vill verkligen hinna träna ikväll men jag får se om jag hinner klart det andra först... Hatar att behöva bortprioritera träning!

Dagens låt: vinsten - luckiest girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0