Alla vägar bär till Bergen

God morgon!
 
Igår startades dagen med pannkakor, följt av en lång höstpromenix, tacos och filmmys. För en gångs skull somnade jag innan tolv. De senaste dygnen har har det blivit en del sena nätter följt av tidiga mornar. Dålig kombo. Meeen, ung, pigg och stark... Eller? 
 
Idag ska jag in till stan och gå på två möten. Det luktar studen13. Sen ska jag hem och krama Alexia i Alingsås. Eller, vi ska faktiskt plugga. Tråkigt men nödvändigt. Jag åker till Norge och hälsar på sis imorgon och jag kommer inte hem förrän på lördag. Idag var den enda dagen som vi kunde ses.
 
Jag tar så klart med mig dator, jag ska inte glömma av att slänga upp lite levnadstecken. Promise. 
 
Trotsa att himlen är grå och blöt, ha en fin dag ändå!
Pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0