Because I'm leaving on monday morning.

Hallelåjja!
 
Nanipanat sött? I have. Bara lite för få timmar. Kvällens timmar bara rann iväg. Agnes packade, jag städade (lite på om pö, inte klar..). Idag åker min mest älskade skatt tillbaka till Norgeland och jag vill inte att hon ska åka. Jag vill att hon ska stanna här med mig, med mig och mina själviska tankar haha. Ne, så klart hon ska åka tillbaka till konstskolan. Det är ju där hon kommer utvecklas till vår tids nästa konstgeni!
 
Lite kort om min lördag och söndag. Vi var ju ett gäng hos Osckar på kvällen. Det var skönt att bara hänga lite. Jag var inte sugen på något raveparty utan mer chilliprilly och det var precis så det blev. Jag sov hos min sessa Emma, vi var väl hemma runt fyra halv fem. Gött. Igår var det säsongens sista match, sååå skönt att serien är över! Från och med nu har vi bara en träning i veckan och nästa vecka börjar vi träna inomhus. Jag har längtat till inomhussäsongen sen vi gick ut på grus i vintras haha! 
 
Jeppjepp. Idag har jag en lång måndag framför mig. Slutar fyra men ska vänta i stan på att systeryster kommer in så att jag kan vinka av henne på tågstationen. Någon måste ju se till så att hon kommer ombord ordentligt. 
 
Ha en fin dag! Pusssar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0