Diamanter som gnistrar likt solens tiara.

Hej!
 
Förlåt, förlåt för de senaste dagarnas frånvaro. Tiden har helt enkelt inte räckt till. Här kommer en bildbomb från vad som hänt. Följ gärna min instagram. Jag är nästan lite pinsamt aktiv där haha ---> @signegry
 

Igår följde Flexxan med mig hem. Vi bakade pizza, multo bueno, pizza till foolkeet! Sen kikade vi film och myste. Idag har jag, Flexxan, min bror Erik och mami susat runt på massa olika lopppisar. Jag hittade bland annat världens finaste lampa och burk. Vi unnande oss också en paus på ett supermysigt café.
 
Jag, Nora och Tove precis kikat klart på Bridesmaids och nu ska vi fortsätta med någon mysig serie...  Bra lördag!
 
Pusselipuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0