Hulabadula

Godmorniss!
 
Fredag, fredag, fredag. Bara det ordet, namnet(?), får min mage att fyllas med glädjefjärilar. Idag kommer Maja hem till mig för en liten privatklippning hihi. Hon är snart färdigutbildad frisör och vi har inte träffats på evigheters nu så en catch up kombinerat med lite hair cut blir perfekt. Sen till kvällen ska jag iväg till Alingsås på maskeradfest, en pre-Halloweenfest. Det kommer bli nice. Som alltid hade jag lite ångest igår över vad jag skulle ha på mig men det ser ut att lösa sig... Kanske bara ska skita i allt och gå utklädd till en heffaklump.
 
Ni får se picsis på nya frisyren sen, den är ju inte skapad ännu liksom. ;)
Ha en fin dag så länge!
jag och min fina systrami
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0