I'm alive

Hejhej!
 
Bloggen har kommit lite i kläm de senaste dagarna men det är så det är ibland. Det var supermysigt att rida med Helena i söndags, inombords ropade jag "mera, mera" haha! Måndag, tisdag, onsdag har varit långa och krävande dagar men nu är det bara idag och imon kvar innan vi återigen kan säga hej till helgen. I tisdags stod jag från 16.00-20.00 på gymnasiemässan och värvade 97:or till Hvitfeldtska haha! Roligt!
 
Ikväll ska jag på ett möte som handlar om förberedelserna, lite som en diskussionsträff, inför en sveriges elevkårers kongress vilkens kommer att hållas i Linköping i November. Spenande, spenande! Dock är jag sjukt orolig över matteprovet som jag har imon... Jag har inte hunnit plugga så mycket den här veckan då det har varit andra aktiviteter som fyllt kvällarna... Gah, så lite tid men så mycket att göra.
 
Jeje, allt löser väl sig tillslut. Ha en fin dag så kan vi höras lite senare!
Pussen
Bellsan och Helena
Efter några timmars babbel i den där mässan är man som ett kokt ägg i huvudet. Vilket framgår på bilden haha.
 

Kommentarer
Postat av: Storsiss

Saknar och Älskar dig <3

2012-10-12 @ 17:22:42
URL: http://agnesgry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0