Inget mättar ångesten, den fortsätter tugga inifrån och ut.

God kväll!
 
Middagen hos Jennie igår blev supertrevligt. Vi lagade tacos och skrattade. Lite senare på kvällen lekte vi, enligt appen, "charader för vuxna". Haha... Jag fick till exempel föreställa en "gorilla som örfilar en panda" och "Bamses dunderhonung innehåller amfetamin". Ganska kul app faktiskt! 
 
Jag kom hem strax innan två och vaknade klockan tolv imorse. Många timmars sömn var nog precis vad jag behövde. Har inte haft ont i halsen idag. Näsan har runnit lite bara. Det är kanske äntligen dags för mig att bli fri från virus och bakterier? 
 
Idag har jag mest haft ångest över diverse olika anledningar. Jag har med andra ord inte varit särskilt produktiv. Kroppen är ganska kontraproduktiv när det gäller ångest. När schemat är fullspäckat behöver man inte en tung ångest som gör allt ännu jobbigare. Ångest har ingen känsla för timing. 
 
Nu ska jag äta lite mer godis och försöka finna ett intresse för medeltiden. 
Puss
Älskar mina ugglor som förvarar mina busskort!
Gårdagens face-look. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0