Löv i brand och frusen mark

God förmiddag! 

Kylan har slått till och det är nu som vi på allvar går in i vintertid. Jag höll fasiken på att frysa ihjäl igår haha. Nej, fram med vinterjacka, halsduk, mössa och vantar. Idag är jag ledig från skolan och det kunde inte kommit mer lägligt. Jag ska ha folk hemma ikväll så nu kan jag ägna hela dagen åt att fixa och trixa. Det är ju Halloween snart så det är ett självklart tema för kvällens fest. Jag var precis och köpte en pumpa. Vi får se hur det går att gröpa ur den och sedan göra ett läskigt mönster haha. Jag kommer bara ihåg hur det var när man var liten och mamma och pappa hjälpte till... Jaja, det kommer nog gå fint. 
 
Jag kom på att jag inte visat några bilder från när jag var och red med min kusin på hennes nya häst. När jag ser på dem blir jag genast sugen på att hoppa upp på hästryggen igen. Underbara djur alltså...
Sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0