Måndag

God morgon! :) 
 
Efter ca fem timmar sömn känner jag mig snarare mer som odjuret än som skönheten. Men de é niccee. ;O
 
Igår ägnade jag, vågar inte säga exakt hur många, x antal timmar på att städa mitt rum. Jag är ännu inte klar haha. Jaja, ska det va så ska det va! På kvällen åt vi en supergod trerätters som min bror hade lagat till. Mami fyllde nämligen 51 år igår. Av mig fick hon en olivtvål och en bodylotion. Hon är så svår att köpa presenter till. Hon önskar sig alltid samma. Vare sig det är julafton eller födelsedag; en olivtvål. Efter några år är man trött på att köpa olivtvålar. Men är det det som kvinnan vill ha så är det det hon ska få!
 
Vi hörs laterskater. 
Pösss
Gårdagens middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0