Nemas problemas

Idag gick jag om h&m och köpte ett jättesött sov-set efter skolan. Jag hittade jag det när vi köpte kappa till Malin igår. Dock plomberade expiditen shortsen helt fel vilket resulterade i två små hål... Därför blir till att gå tillbaka imon och byta till ett annat par. Gah, det är sånt här man inte orkar! Men men. Förhoppningsvis finns min storlek kvar tills imon och då kommer problemet vara löst! :) 
 
Nu tänkte jag sätta igång med spanskan. Jag tänker köra max två timmar sen får det vara nog! 
Pusselipuss
Dags för nylackning...?

Kommentarer
Postat av: Signe Gry Hulsart Billström

Jag vet inte om du heter Signe Gry på riktigt? men det gör jag! fast kallas Gry. Kul kombo iallafall undrar hur vanlig den är?
Ha're bra!
Kram
Signe Gry

Svar: Haha, va? Vad roligt! Visste inte att det fanns någon mer i Sverige som hette så faktiskt. Heter du Signe i förnamn och Gry i efternamn även om du kallas för Gry? Detsamma!Kram
Signe Gry
Signe

2012-10-25 @ 00:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0