Spöken, gastar och spirituella ting.

God kväll!
Gårdagens bravader blev superlyckat! Vilda värred levererade som vanligt haha. Vi hade pyntat hela lägenheten med jirlanger, ljus och spindelnät. Vi bakade även spindelchokladbollar, marshmallowspöken och avhuggna fingrar. Allt för att få den rätta Halloween-känslan! ;) Nemen, i vilket fall, det blev en supertrevlig kväll men många fina människor. Det som var speciellt roligt var att folk verkligen hade gått inför för sina kostymer! Allt från klassiska vampyrer till fallna änglar och döda depp-punkare. Osckar var utklädd till Deadmau5. Han har gjort en så jäkla fin deadmouse-mask och till den hade han en sönderriven blodig skjorta = deadmau5. Fyndigt värre! Själv var jag utklädd till en död brud. Jag hade på mig en vit spetsklänning, spetshandskar och slöja. Jag har aldrig varit med om att det tagits så mycket bilder på en fest förut så ni kan vänta er bildregn i framtiden! Jag slumrade in runt sju imorse, stabilt. Idag har dagen i stort sätt gått åt till att städa och äta goda grejer haha. En ganska standard dagen-efter-dag. 
 
 
En godmorgon-bild
Nemen halllå där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0