till det som är vackert

Hej där!
Vilket fantastiskt höstväder det är just nu. Helt underbart. Jag vill egentligen bara kasta mig i en lövhög och sniffa på den friska luften men jag måste plugga. Jag ska skriva en uppsats om min framtid på spanska. Fml. Men det är väl som med allt annat, just get to it. 
 
Igår var jag på maskerad i Alingsåsen. Det var jättetrevligt och vi fick allt till några unika danssteg framåt nattkvisten. Jag och Jennie sov hos Alexia och vi hade en supermysig morgon/förmiddag innan mami kom och jag övningskörde hem. Nu är jag hemmi och ska som sagt sätta mig med plugget en stund. Ikväll är det film- och mystajm. 
 
Pussiss
Nya frissisen! Ingen markant skillnad men det slitna is gonegone. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0