Upp och ner, ner och upp.

Hallohallo!
 
Vad den här måndagen har varit lång! Att den varit längre än vanligt beror nog dels på att det blev ynka fem timmars sömn inatt igen. Fan. Jag måste lära mig att sova. Från och med nu ska det bli ändring på mina sömnrutiner. Ikväll 22.00 ska jag ligga i sängen redo att entra drömlandet. Där med basta!
 
Idag hade vi en håltimma vilken spenderades på stan. Malin köpte en ny kappis, Jag och Alexia agerade smakråd. Annars? Jag och Tove ska alldeles strax sätta igång med vårt plugg. Jag har ett fetingprov i spanska på torsdag - döda mig - och om jag ens ska få E på det provet så bör jag verkligen sätta igång, typ igår. Men nu är det som det är. Jag ska försöka repitera och läsa igenom allt men sen tänker jag släppa det, man kan inte göra mer än sitt bästa utifrån sina förutsättningar. Just nu har jag varken ork eller vilja att gå in 120 procent i allt skolarbete. Det handlar om att prioritera. Vad tycker jag är roligast? Vad är viktigtast? 
 
Kappan jag har på mig på bilden nedan är från H&M och jag tycker den är såå fin! Vill ha, ha, ha. Vi får väl se... 
Jag och min blumma
Nomnomnom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0