bättreochbättre

(herre, va nära på att skriva god morgon, kanske för att jag sitter i morgonrock... eller så är jag bara snurrig)
 
Iallafall. Dagen har varit trött men bra och mysig. Mitt muntliga framträdande i svenskan gick helt ok och efter skolan slog jag, Malin och Alex ihop våra kloka huvuden och tog en matte-fika. Det är så himla mycket roligare att plugga tillsammans. Man kan hjälpa varandra, och det blir inte lika ångestladdat om ni förstår vad jag menar. En annan sak som verkligen är ångest på riktigt är att min fotbollsträning börjar om en halvtimma. Regnet vräker ner och jag vill inget hellre än att krypa ner i soffan och dö, typ... 
 
mitt hjärte o jag
söta Alex spelar coolisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0