dripdrop

God kväll!
 
Nej nu får det vara nog med regn och ruskigheter. När ska den klara, blåa, oranga, röda och friska hösten anlända? Just nu spelar det inte någon roll vad man har på sig, den råa kylan kryper sig inpå skinnet ändå. Snart blire tusan i mig latexdräkt med inbyggd värme!
 
Annars? Jag saknar min syster. Vill träffa min bror. Leva livet. Åka till USA. Ja typ så. Fixar ni det eller? Hehe. Nemen allt är egentligen bra. Vissa perioder är bara bättre eller sämre än andra. Jag har så många olika känslor som flyger runt i kroppen just nu. Jag vet ju vad som är rätt men samtidigt är det inte alltid lätt. Rimm? Ajjemän. 
 
Jag vill avsluta med ett nattinatti och ett tipps. Min syster bor ju Norgeland nu där hon studerar konst. Mitt hjärta har i samma veva startat en blogg i vilken hon bjuder på fina ord och bilder - mest på hennes egna målningar. In och kika där vettja! Hon är så duktigt! Kärlekslänk!
 
Några smultron ur sissans samling...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0