Hit och dit

God morgon!
 
Då var det måndag igen. Den här veckan är späckad från topp till tå. På onsdag är det dags för insparksfesten som jag anordnar tillsammans med mina kårkamrater på Sticky.... wihooioo, torsdag fotbollsturnering för ettorna, fredag kräftskiva, lördag kräftskiva, söndag fotbollsmatch. Därimellan ska två träningar, skola, plugg, bloggning, sömn och mat in. Nice.
'
Helgen har varit superduper. Lugn och mysig fredag, kul och mer fartfylld lördag och igår var väl helt okej. Lite halvsegt att komma hem halv nio på kvällen efter en förlust mot Trollhättan fk och vara tvungen att sätta mig med plugget. Menmen, jag klarade det iallafall. :)
 
Ha en fin dag!!!


 
Fin fläskläpp jag fick igår på matchen... Läppen är blå nu haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0