Idag och ingen annan

God förmiddag!
'
Jag är förtfarande lite snurrig pga att jag gick upp halv sju, efter endast 3 h sömn, och körde Madde till bussen. Jag gick såklart och la mig igen när jag kom hem, till skillnad från Madde stackarn som skulle jobba, men ni vet hur det kan bli när man vaknat och sen somnar om. Lite spooky i bollen.
 
Idag har jag tagit det vääldigt lugnt. Skypade med systeryster en stund medan jag åt frukost. För en stund sedan kom Emma om på en kopp te och snicksnack. Alltid mysigt att träffa den pinglan. Och på tal om mysigt var det även trevligt igår. Vi hann se en film och spela lite spel innan Madde var tvungen att nininana.
 
Nu har gjort mina naglar till festliga glitternaglar inför kvällens bravader. Jag ska nämligen på festivalfest! Alltså, en fest med festival som tema. Det kommer vara festivalband i form av sidenband och sen tror jag även att det kommer finnas en scen där det kommer spelas livemusik. Detta kommer bli grymt!
 

Fina jennie, när vi fikade på espresso house igår.

Haha, Flexxan och jag i hennes glasses, espresso house

mitt guld på burk, pryder just nu mina naglar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0