Nostalgi

God morgon på er!
 
Den här veckan har verkligen swischat förbi. Det är redan fredag och den kunde inte ha kommit lägligare. Ledig är precis vad mitt huvud behöver. Ikväll ska jag, efter skolan, först på ett möte, sen på pappas premiär (Mittens rike) och sist men inte minst på en kompis utflyttningsfest. Lite roligt att gå mot strömmen och ha utflyttningsfest istället för inflyttningsfest. 
 
Jag måste bara säga att jag häromdagen hittade vår hårdddisk med alla mina gamla bilder. Det vällde över gamla minnen. Bilden nedan är på mig och Micha. Vi var nära vänner under hela vår uppväxt. Sen i högstadiet gled vi i sär och sen flyttade hon från Rävlanda. Det är sjukt vad tiden går... Jag kommer ihåg när den här bilden togs. Solen sken, akon ljöd ut mobilhögtalaren, vi badade i bh och trosor (även om vi kanske inte behövde bh...) och livet var bekymmerslöst. Fast egentligen gör jag en förskönad bild av verkligheten. Allt var inte lätt när man var liten. Livet är en bergodalbana med upp- och nedgångar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0