One day baby, we'll be old

God kväll!
 
Det är svart som natten ute och det har det varit sen sju. Nu går det fort. Fram med kappor, mössor, vantar och halsduk. Kylan, hösten och vinden är här!
 
Imorse vaknade jag av att papi kom och frågade när jag skulle upp... Jag flög upp och insåg att jag försovit mig, en hel timma. MEN! Ni som tror att jag inte kan skynda mig, en kvart senare satt jag på tåget in till skolan och jag hann mina vänner, jag hann till och med rolla på deo och borsta tänderna. Dagen har rullat på och innehållit många trevligheter. Efter skolan tog jag och Alexia en fikis på Berlin. Sen var jag på möte om evenemang inför student 13. Spännande! Därefter mötte jag upp Agnes och mami. Vi åt jättegoda sallader på Deli And Coffee. Sen gick jag loss på tjocktröjor och tights haha. HIttade massa fint faktiskt! Visar er senare... ;)
 
Madde följde med hem och nu ska vi slappa framför nån rulle innan sömn står på schemat. 
 
Pussar!
Dagens lilla detaljer. Jag tänkte inte på att sträcka på mig så rumpii ser minst sagt lite vissen ut haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0